A Generali megkezdi minősített fogyasztóbarát otthonbiztosításának értékesítését

A Generalinál csütörtöktől elérhető a Magyar Nemzeti Bank minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítás (MFO) minősítést szerzett terméke.

A közlemény szerint e biztosításnál az ügyfelek javát szolgálja a széleskörű kockázati lefedettség, az ügyfélközpontú kárrendezési gyakorlat, az érthető és ügyfélbarát szövegezés.

A minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítás legnagyobb előnye, hogy míg az alapkockázatok és alapfedezetek megegyeznek a minősítéssel rendelkező termékeknél, a kiegészítők volumenében és tartalmában lehet különbség, így valóban csak azokra a kockázatokra szól majd a fedezet, amelyeket az ügyfél szeretne - hangsúlyozta a Generali.

Az MNB egyebek mellett azt is kötelezően meghatározta, hogy a biztosítók családbarát, zöld és digitális szempontokat is vegyenek figyelembe biztosításaik kialakításakor - emelte ki a biztosítótársaság.

A minősítés megszerzésével és a termék bevezetésével a biztosító arra számít, hogy a lakásbiztosítások terén is tudatos ügyfélkör kifejezetten keresni fogja a minősítéssel ellátott biztosítást.

A kárbejelentés és a kárrendezés teljes folyamata digitálisan is végezhető. Az ügyfél egzisztenciális helyzetét fenyegető károk esetén a biztosítók rendkívüli kárfelmérési és kárrendezési eljárást alkalmaznak. A kárrendezés időtartama 100 ezer forint alatti kifizetésnél maximum 5, efölött 10 munkanap lehet.

Az MNB honlapján közölt adatok szerint eddig hat otthonbiztosítás nyerte el az MFO minősítést.

 

Forrás: MTI

Frissítés dátuma: 2021.04.07.
További cikkekért keresse fel Blog oldalunkat