Mi az a gépjármű assistance?
A hagyományos assistance szolgáltatás részét képezi minden utasbiztosításnak, ennek keretében a biztosítottak 24 órás segítségnyújtást kapnak, legyen a világ bármely pontján. Ilyenkor a káresemény bekövetkezése esetén az első és legfontosabb dolog, hogy felhívja a biztosító assistance telefonszámát, ahol a telefonos kollégák tájékoztatják, pl. a káreseménynek megfelelő egészségügyi ellátó intézmény címéről, és/vagy a további teendőkről.
A legtöbb biztosító társaságnál azonban már lehetőségünk van arra, hogy az utasbiztosítás mellé kiegészítő gépjármű assistance biztosítást is kössünk.
Ez a biztosítási típus azok számára nyújt megoldást, akik autóval vágnak neki a nyaralásnak, ugyanis ez a szolgáltatás biztosítja, hogy az autónk meghibásodása esetén se kelljen lemondanunk a nyaralásról.
Mire is nyújt megoldást pontosan?
Legegyszerűbben azt mondhatjuk, hogy a gépjármű assistance arra nyújt megoldást, hogy az autónk műszaki meghibásodása a lehető legkisebb mértékben korlátozza a nyaralásunkat.
Ennek keretében az alábbiakat téríti meg a szolgáltatás:
A szolgáltatás bármilyen gépjárműre igénybe vehető?
Sajnos nem, a szolgáltatást kizárólag a biztosítótársaságok által meghatározott előírásoknak megfelelő gépjárművek esetén vehetjük igénybe.
A fentiek mellett azonban a biztosítótársaságok egyéb feltételeket is kiköthetnek.
Amennyiben bekövetkezik a baj, rögtön hívja fel a kötvényen található telefonszámot, és jelentse be a káreseményt. Az assistance szolgáltatás ügyfélszolgálatait általában 0-24 órában hívhatja, így tényleg azonnal értesíteni tudja a biztosítót.